środa, 23 lipca 2014

Witam w nowym spisie !

Pierwotnie, spis miał byś miejscem, które stanowiłoby kopalnie wiedzy na temat rzeczy, zawartych w opowiadaniu "Bar pod wróżkowym ogonem". 
Z racji jednak, że od jakiegoś czasu na blogu, pod niemal każdym rozdziałem stosowany jest "mini słowniczek" , doszłam do racji, że trzeba nieco zmodyfikować sam spis.

Informacje zawarte tu powtarzały się, więc uznałam je za zbędne. Jestem zdania, że "mini słowniczek" stanowi dla was lepszą formę pozyskiwania wiedzy/uzupełniania informacji, w związku z czym uszczupliłam zawartość tej oto strony do wymaganego minimum. 

Jeżeli ani w spisie, ani w mini słowniczku nie znajdziecie wyjaśnienia na temat przedmiotu/wyrażenia, jakie zostało zawarte w opowiadaniu, kieruje do zakładki "PYTANIA/PROŚBY".
Bo jak to mówią, "kto pyta, nie błądzi" ;)

Lista broni i pojazdów będzie aktualizowana wraz z rozwojem fabuły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz